Splošni pogoji poslovanja
Svetujemo Vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, Vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine Tropez.si. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani Tropez.si kadarkoli. Kupca zavezujejo Pravila in pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Splošni pogoji spletne strani www.tropez.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi Zakona o varovanju osebnih podatkov (ZVOP), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Podatki o ponudniku
Spletno trgovino Tropez.si upravlja podjetje TROPEZ d.o.o., Ledarska ulica 5B, 1000 Ljubljana. Podatki o ponudniku se nahajajo na povezavi O nas.
Splošni podatki o gospodarski družbi
- Naziv: Tropez d.o.o.
- Sedež: Ledarska ulica 5B
- Pošta: 1000 Ljubljana
- Kraj: Ljubljana
- Občina: Ljubljana
- Matična številka: 6884725000
- ID DDV: SI78074991
- Vrsta organizacije: Družba z omejeno odgovornostjo
- Direktor: Teja Kastelic Merhar
- Glavna dejavnost: 46.340 Trg.db. s pijačami
- Družba je zavezanec za DDV.
- Podjetje je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, opr. št. 2015/30897.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: - identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra), kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), bistvene značilnosti blaga, dostopnost artiklov, pogoje dostave izdelkov (način, kraj in rok dostave), vse cene jasno in nedvoumno določene z razvidnostjo ali že vsebujejo davke in stroške dostave, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop ter pojasnjen postopek ob pritožbi.
Cene
Vse cene v spletni trgovini Tropez.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cena, navedena ob posamezni steklenici, ne vsebuje stroškov pošiljanja. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Veljavna je tista cena, ki je objavljena na dan naročila (t. j. na dan zaključka in oddaje naročila). Cena, izpisana ob koncu naročila, je končna cena, sestavljena iz cene steklenice in stroškov pošiljanja.
Popusti v akcijah se ne seštevajo in so časovno omejeni. Tropez d.o.o. si pridružuje pravico, da določene artikle iz akcije izvzame.
Naročila
Podatki o oddanem naročilu so shranjeni pri Tropez.si. Dosegljivi so ali v uporabniškem računu posameznega uporabnika (dostop preko interneta) ali v podatkovni bazi ponudnika (dostop osebno ali po telefonu).
Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova. Po oddaji naročila kupec prejme preko elektronske pošte pogodbo (račun).
Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti na info@tropez.si ali jih sporočite po telefonu na 031 336 724.
Registracija
Za izvedbo naročila je potrebna registracija kupca (trajen vpis v sistem) ali identifikacija kupca preko izpolnitve obrazca "Hitri nakup" (enkraten vpis v sistem). Če uporabnik že ima uporabniško ime in geslo, nadaljuje nakup s podatki svojega uporabniškega računa.
Izbor artiklov - oddaja naročila
Uporabnik zbere artikle, ki si jih želi, v košarici ter na blagajni izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo. Naročilo se postavi v čakalno vrsto, kupec pa dobi kopijo naročila v svoj poštni predal. Kupec ima možnost preklicati naročilo v vrsti preko elektronske pošte v času dveh ur. Naročilo se hrani v "Arhivu" na strežniku ponudnika. Uporabniku je dosegljivo preko povezave "Arhiv" v stolpcu "Prijava".
Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena
V treh dneh ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom "V obdelavi" nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.
Blago odposlano
Ponudnik v treh dneh zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom.
Plačilni pogoji
Plačilo po predračunu
Pri plačilu po predračunu pridobite vse podatke na izbrani elektronski naslov. Položnico lahko plačate preko spletne banke, na banki ali na pošti. Po opravljenem plačilu lahko pošljete potrdilo o plačilu. Tako omogočite hitrejšo obravnavo Vašega naročila.
Plačilo s kreditno kartico preko interneta
Naročilo lahko plačate s kreditno kartico Visa ali MasterCard.
Vnesti morate naslednje podatke: številko kartice, ime lastnika kartice, datum veljavnosti in verifikacijsko kodo (CVC2/CVV2), ki jo najdete na zadnji strani kartice.
Po vnosu zahtevanih podatkov, boste preusmerjeni na stran banke, ki je zaščitena in varna za to vrsto plačila. V našem sistemu v nobenem trenutku ni na voljo nobenih podatkov o vaši plačilni kartici. Vnos in preverjanje podatkov poteka izključno med uporabnikom kartice in banko, internetni prodajalec pa nima dostopa do izmenjanih podatkov.
Plačilo po povzetju
Naročilo plačate dostavljavcu, ko vam le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu in držijo, če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno.
Plačilo ob osebnem prevzemu NI MOŽNO
Dostava
Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije. Za pripravo blaga si pridržujemo pravico do treh dni (pod pogojem, da je blago na zalogi). V primeru, da zaloga poide, Vas bomo o tem nemudoma obvestili in Vam predstavili ostalo ponudbo ali Vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Ob sobotah, nedeljah in praznikih naš pogodbeni partner dostav blaga ne izvaja. Poštnino zaračunavamo po ceniku Pošte Slovenije.
Dostava se vrši v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah – naročeno blago Vam lahko dostavijo tudi na delovno mesto. Če dostava ni uspešna oziroma če ste ob času dostave odsotni, Vam dostavna služba pusti obvestilo. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko, na katero ste vedno dosegljivi (npr. Vaš GSM), saj Vas bodo predhodno poklicali.
Naročene izdelke lahko BREZPLAČNO prevzamete tudi na naši upravi po predhodnem dogovoru preko emaila info@tropez.si ali telefona 031 336 724 (plačilo na prevzemnem mestu ni mogoče) - lokacija.
Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročenega blaga po lastni presoji.
Cenik poštnine se obračunava po teži pošiljke:
Vse navedene cene vključujejo DDV.
Če naslovnik ob poskusu dostave ni dosegljiv, se mu pusti pisno obvestilo o času in kraju prevzema pošiljke.
Za izgubo ali poškodbe pošiljke odgovarja prevoznik – Pošta Slovenije. V kolikor kupec sumi, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, je dolžan prejeto blago takoj pregledati v prisotnosti dostavljalca in blago nemudoma reklamirati. V kolikor ste ugotovili, da je bilo blago poškodovano med prevozom, zahtevajte reklamacijski zapisnik, vpišite vidne napake in zahtevajte podpis od dostavljalca. Zaželeno je tudi, da je poškodba evidentirana s fotoaparatom ali mobilnim telefonom. Prav tako prosimo, da nas o poškodbi blaga obvestite, zaželeno s fotografijami, na elektronsko pošto info@tropez.si, da se dogovorimo o zamenjavi blaga in ponovnem pošiljanju na izbrani naslov.
Ponudnik v primeru poškodbe ali izgube pošiljke pošlje novo.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Cene, poštninske razrede ter dostavne čase za pošiljke poslane v države EU, si lahko ogledate tukaj.
Vračilo izdelkov
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči (na kontaktni e-naslov info@tropez.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo zato treba navesti razlog. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Obrazec za odstop od pogodbe lahko prenesete tukaj. Izpolnjen obrazec pošljite po emailu na info@tropez.si.
Ponudnik vrne celotno kupnino takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vrnjenega blaga, če je le to nepoškodovano, v neodprti embalaži in v nespremenjeni količini. Vračilo kupnine se nakaže na transakcijski (osebni) račun kupca, ki ga sporoči v obvestilu o vračilu blaga.
Če kupec od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v 14 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka. Blago mora biti vrnjeno skupaj z originalno embalažo. Izdelkov, na katerih so vidne sledi uporabe ni mogoče vrniti, saj se videne sledi uporabe štejejo kot poškodbe. Artikli, kupljeni na daljavo, namreč niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da prejeto pošiljko odprete, pregledate in če vam kakorkoli ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, lahko odstopite od nakupa in blago nepoškodovano vrnete nazaj na naš naslov.
Blago se vrne ponudniku na naslov Tropez d.o.o., Ledarska ulica 5B, Ljubljana.
Ta priporočila ne veljajo, če je blago ob nakupu uničeno, poškodovano, ne deluje, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec je ob prevzemu blaga, osebnem ali ob dostavi, dolžan pregledati skladnost blaga z naročilom. V primeru vidne poškodbe embalaže mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. Ponudnik prav tako ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja ali potrjeni končni ceni nakupa.
Ponudnik prav tako ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja ali potrjeni končni ceni nakupa.
V kolikor je prišlo do dostave napačnega blaga (napaka na strani ponudnika), pa krije stroške vračanja reklamiranega blaga ponudnik
PRENESITE Obrazec za odstop od pogodbe o opravljanju storitev, sklenjene na daljavo
Stvarna napaka
Napaka je stvarna, kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila trgovcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti trgovca v zakonsko določenem roku in trgovcu hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Varovanje osebnih podatkov
Podjetje Tropez d.o.o. se zavezuje k trajnem varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/697 Evropskega parlamenta in Sveta z dne, 27. aprila 2016 in ZVOP-1. Kot upravljavec vodi, vzdržuje in nadzira zbirko osebnih podatkov posameznikov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1).
Podjetje Tropez uporablja zbrane osebne podatke za naslednje namene: raziskava trga, obveščanje o novih ponudbah, novostih in ugodnostih, pošiljanje promocijskih kod za uveljavljanje popustov, ter za pošiljanje drugega reklamnega gradiva.
V času upravljanja z osebnimi podatki je posamezniku na voljo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v zbirki podatkov, udeleženec pa od upravljavca pa lahko zahteva tudi trajno ali začasno prenehanje uporabe njegovih osebnih podatkov.
Tropez.si spoštuje Vašo zasebnost. Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletni nakupovalni center Tropez.si je nujen in izključno potreben za pravilno izvajanje storitev Tropez.si. Skrbno varujemo Vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletno mesto Tropez.si dobro skrbi za varnost Vaših osebnih podatkov in spoštuje Vaše izbire za njihovo nameravano rabo.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na info@tropez.si ali na poštni naslov:
Tropez d.o.o.
Ledarska cesta 5B
1000 Ljubljana
Email: info@tropez.si ali na gsm: 031 336 724
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi podjetje Tropez d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Tropez d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Zasebnost in piškotki
Da bi vam olajšali uporabo naše spletne strani in jo naredili bolj prijetno, uporabljamo »piškotke« (ang. cookies).
Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala. Piškotki so pomembni za delovanje spletnih strani in zato, da je uporabnikova izkušnja boljša. Z njihovo pomočjo je mogoče analizirati promet na spletni strani, prav tako pa omogočajo napredne oglaševalske tehnike.
Ponudnik s pomočjo piškotkov pridobi podatke o uporabi spletnega mesta ter o nekaterih značilnostih uporabnika oziroma njegove opreme, s katero dostopa do spletnega mesta (npr. ločevanje med uporabniki, datum zadnjega obiska, nastavitve jezika in druge uporabniške nastavitve na spletnem mestu, resolucija zaslona, tip spletnega brskalnika ipd.). Natančni nameni obdelave zbranih podatkov so za vsak posamezen piškotek navedeni v spodnji tabeli.
Neobvezni in obvezni piškotki našteti
Nastavitve o piškotkih si lahko tudi ponastavite. Prav tako lahko sami v svojem brskalniku določite nivo zasebnosti glede piškotkov.
Podatki, zbrani s pomočjo piškotka, sami po sebi ne omogočajo identifikacije uporabnika v smislu določb Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), kar pomeni, da zgolj na podlagi tako zbranih podatkov, ni mogoče ugotoviti imena in priimka ter drugih identifikacijskih podatkov uporabnika.
Opozorila
Skladno s 7. členom Zakona o omejevanju porabe alkohola je prepovedana prodaja alkoholnih pijač in pijač, ki so jim dodane alkoholne pijače, osebam, mlajšim od 18 let. Zato mora biti kupec polnoleten v času oddaje naročila. V nasprotnem primeru ponudnik takoj odstopi od pogodbe. S strinjanjem s splošnimi pogoji, potrjujete, da ste starejši od 18 let.
Ministrstvo za zdravje opozarja; prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju.
Pravila in pogoji promocijskih kod
Promocijske kode in aktivnosti na naši spletni strani so veljavne za določeno obdobje oz. do razprodaje zalog. Popusti se ne seštevajo!
Naročanje blaga uporabnikov iz EU
Naročila v spletni trgovini Tropez d.o.o. (www.tropez.si) so možna za vse uporabnike iz Evropske unije, vendar se ob dostavi stroški razlikujejo glede na končni naslov dostave. Pošljem posebej še mednarodni cenik.